Przeprowadzenie konferencji oraz znamienitych seminariów w Warszawie jest realne dzięki wysokim kwalifikacjom kadry hotelu konferencyjnego. Każda konferencja to wybitne przedsięwzięcie wymagające zdolności świetnego zgrania wielu elementów, organizacji, realizowania i koordynowania działań. Należyta organizacja konferencji to dbałość o solidne przygotowanie materiałów konferencyjnych takich jak filmy.
Sala konferencyjna w Warszawie wymaga od firmy organizującej zgrania i dopieszczenia sporej liczby czynników, zwykle powtarzających się prezentacji oraz negocjacji ustalenia najdrobniejszych szczegółów tak aby każde przedsięwzięcie okazało się sukcesem spotkania i usatysfakcjonowaniem uczestników.
Organizując konferencje Warszawa powinno się zająć się całą logistyką i ogółem kwestii związanymi z dobraniem najlepszego hotelu oraz zaplecza gastronomicznego. Duża praktyka i znajomość polskiego rynku spotkań firm obsługujących konferencje, może być pomocne w szybszej i sprawniejszej organizacji eventu. W ciągu organizacji konferencji trzeba zapewnić rozwinięte sprzęty multimedialne, zaś drużyna obsługująca powinna być w pełni dyspozycyjna i zmotywowana do pracy.